Reklamacje

Reklamacje
a. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową. Jeżeli Sprzedający nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań (niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta- wymienić produktu na wolny od wad lub wady usunąć), Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy (zwrot pieniędzy).

b. Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

c. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego produktu.

d. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) od Sprzedawcy i opisem reklamacji zawartym w formularzu reklamacji.

e. Klient składa reklamację mailem na adres: info@beardguru.pl. Podając:
- informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
- rodzaj i datę wystąpienia wady/niezgodności,
- żądanie sposobu doprowadzenia nabytego towaru do zgodności z umową,
- dane kontaktowe składającego reklamację.

 

Zalogowanie

Zapomniane hasło

Your tracker settings

We use cookies and similar methods to recognize visitors and remember their preferences. We also use them to measure ad campaign effectiveness, target ads and analyze site traffic. To learn more about these methods, including how to disable them, view our Cookie Policy.

By tapping 'accept,' you consent to the use of these methods by us and third parties. You can always change your tracker preferences by visiting our Cookie Policy.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Zalogowanie

Zapomniane hasło

Produkt bol vložený do košíku
Kontynuuj zakupy Zamówić